page_head_bg

News

Caricate a vostra luce in ogni locu cù una presa di alimentazione plug-in 12V da Light & Motion

Tuokang Precision Electronics Co., Ltd., una sucietà high-tech fundata in u 2009 è integrata R&D, pruduzzione è vendita, hè piacè di annunzià u lanciu di a so ultima innovazione - Light & Motion.Stu dispusitivu hè statu cuncepitu per a cunvenzione in locu cù una opzione di carica faciule via u recipiente di alimentazione plug-in 12V di un veiculu.

Light & Motion hè un pruduttu innovativu chì furnisce à l'utilizatori soluzioni di illuminazione superiore quandu sò fora di casa o di l'uffiziu.Hè pensatu per esse usatu sia in l'internu sia in l'esternu, furnisce una illuminazione luminosa ancu in i lochi scuri.U dispusitivu stessu vanta parechje paràmetri regulabili cum'è i livelli di luminosità, a selezzione di a temperatura di u culore è e funzioni di timer per chì l'utilizatori ponu facilmente persunalizà i so prufili d'utilizatori secondu e so bisogni.Inoltre, presenta sistemi di prutezzione integrati chì impediscenu sovraccarichi o cortu circuiti per ogni avvenimentu inaspettatu durante l'usu.

In quantu à a cunvenzione di carricà stu dispusitivu in ogni mumentu in ogni locu, Light & Motion di Tuokang Precision Electronics Co., Ltd. approfitta di u sistema di alimentazione di i veiculi incorporendu tecnulugia intelligente in u so disignu chì rileva automaticamente se u mutore di a vittura funziona o micca. prima di pruvà à ricaricà da e prese dispunibuli in a vittura / furgone / camion, ecc. Inoltre, ci sò prutezioni supplementari incrustate in sta funzione per assicurà un funziunamentu sicuru in ogni mumentu, indipendentemente da se guidate a vostra vittura o semplicemente parcheggiate vicinu per qualchì tempu. prima di cuntinuà u vostru viaghju di novu.

Stu novu pruduttu offre un grande putenziale postu chì puderia esse usatu da tutti quelli chì necessitanu luce mentre in locu senza avè accessu à e fonti d'electricità tradiziunali, cum'è e prese di rete, ma anu sempre un veiculu à portata vicinu - risparmiendu tempu à circà opzioni alternative cum'è generatori, etc. .. In più di stu benefiziu, ci sò ancu risparmii di costu assuciati cù l'usu di Light & Motion invece, postu chì nisun carburante extra avissi da esse acquistatu solu per l'alimentazione di l'equipaggiu di illuminazione portable - facendu ancu più attrattiva in generale!

In generale, a nova soluzione di Tuokang Precision Electronics Co., Ltd -Light & Motion - porta una comodità senza precedente cù un rendimentu affidabile quandu hè più necessariu;esse capace di carricà direttamente da u recipiente di alimentazione plug-in 12V di un veiculu chì serve cum'è soluzione ultima sia in locu interni sia esterni induve l'alimentazione elettrica convenzionale ùn esiste micca sempre.


Tempu di Postu: Mar-01-2023