page_head_bg

News

A Cina digitale hà vistu stimulà l'economia

In l'ultimi anni, a Cina hà acceleratu a custruzzione di l'infrastruttura digitale è un sistema di risorse di dati, anu nutatu.
IMG_4580

Anu fattu i so cumenti dopu avè rivisu una guida ligata chì hè stata liberata in cunghjunzione da u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista di Chine è u Cunsigliu di Statu, u Gabinettu di a China, u luni.

A guida hà dichjaratu chì a custruzzione di una Cina digitale hè impurtante per l'avanzamentu di a mudernizazione cinese in l'era digitale.Una Cina digitale, hà dettu, furnisce un supportu solidu per u sviluppu di u novu vantaghju cumpetitivu di u paese.

Un prugressu impurtante serà fattu in a custruzzione di una Cina digitale da u 2025, cù una interconnettività efficace in l'infrastruttura digitale, una ecunumia digitale significativamente migliorata, è grandi scontri ottenuti in l'innuvazione di tecnulugia digitale, secondu u pianu.

In u 2035, a Cina serà in prima linea di u sviluppu digitale, è u so prugressu digitale in certi aspetti di l'ecunumia, a pulitica, a cultura, a sucetà è l'ecologia serà più coordinatu è abbastanza, u pianu hà dettu.

"L'ultima mossa di u paese per custruisce una Cina digitale ùn solu darà un forte impetu à u sviluppu di alta qualità di l'ecunumia digitale, ma ancu darà novi opportunità di cummerciale à e cumpagnie impegnate in campi cum'è a telecomunicazione, a putenza di l'informatica, l'affari di u guvernu digitale, è Applicazioni di tecnulugia di l'infurmazione ", hà dettu Pan Helin, co-direttore di u Centru di Ricerca di l'Ecunumia Digitale è l'Innuvazione Finanziaria in a Scola Internaziunale di Business di l'Università di Zhejiang.

Sicondu ellu, a guida hè cumpleta è stabilisce una direzzione chjara per a trasfurmazioni digitale di u paese in l'anni à vene.Tecnulugia digitale emergente rapprisentata da 5G, big data è AI anu ghjucatu un rolu criticu in a rinfurzà l'efficienza operativa, u tagliu di i costi è l'accelerazione di l'aghjurnamenti digitali è intelligenti in l'imprese in mezzo di una pressione economica discendente, disse.

A Cina hà custruitu 887.000 stazioni di basa 5G l'annu passatu, è u numeru tutale di stazioni 5G hà righjuntu 2,31 milioni, chì rapprisentanu più di 60 per centu di u totale di u mondu, i dati di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione anu dimustratu.

U marti, l'azzioni di l'ecunumia digitale anu aumentatu drasticamente in u mercatu di A-Share, cù l'azzioni di u sviluppatore di software Shenzhen Hezhong Information Technology Co Ltd è a cumpagnia di cumunicazione ottica Nanjing Huamai Technology Co Ltd.

Cina s'impegna à prumove l'integrazione in profonda di e tecnulugia digitale è l'ecunumia reale, è accelerà l'applicazione di e tecnulugia digitale in i settori chjave cumprese l'agricultura, a fabricazione, a finanza, l'educazione, i servizii medichi, i trasporti è l'energia, hà dettu u pianu.

U pianu hà ancu dichjaratu chì a custruzzione di una Cina digitale serà inclusa in a valutazione è a valutazione di i funzionari di u guvernu.Sforzi seranu ancu fatti per guarantiscia l'input di capitale, è ancu incuragisce è guidà a capitale per participà à u sviluppu digitale di u paese in modu standardizatu.

Chen Duan, direttore di u Centru di Sviluppu di l'Innuvazione di l'Integrazione di l'Ecunumia Digitale in l'Università Centrale di Finanza è Economia, hà dettu: "In u sfondate di una situazione internaziunale sempre più complicata è di tensioni geopolitiche, intensificà a custruzzione di l'infrastruttura digitale hè di grande significatu per rinfurzà l'aghjurnamentu industriale. è prumove novi mutori di crescita ".

U pianu stabilisce una direzzione chjara per u sviluppu digitale di a Cina in u futuru, è guidà l'autorità lucali à participà attivamente à a custruzzione di una Cina digitale sottu a guida di novi incentivi, disse Chen.

A scala di l'ecunumia digitale di a Cina hà righjuntu 45,5 trilioni di yuan (6,6 trilioni di $) in 2021, u sicondu classificatu in u mondu è cuntendu u 39,8 per centu di u PIB di u paese, secondu un libru biancu publicatu da l'Academia Chine di Tecnulugia di l'Informazione è di a Comunicazione.

Yin Limei, direttore di l'uffiziu di ricerca di l'ecunumia digitale, chì face parte di u Centru Naziunale di Ricerca per u Sviluppu di a Sicurezza di l'Informazione Industriale, hà dettu chì più sforzi deve esse fattu per rinfurzà u rolu di primura di l'imprese in l'innuvazione tecnologica, fà sfondate in u settore di i circuiti integrati, è cultivà un batch di imprese hightech cun cumpetitività glubale.


Tempu di Postu: Mar-02-2023