page_head_bg

News

Volkswagen Group è Polestar sceglienu u cunnessu di carica Tesla

IMG_5538--

Da u 2025, u connettore standard di ricarica nordamericanu di Tesla (o NACS) serà dispunibule in tutte e stazioni di ricarica novi è esistenti inseme cù i connettori CCS.Volkswagen hà fattu questu per "supportà i pruduttori di vitture per aghjunghje i porti di carica NACS à u stessu tempu", perchè parechji pruduttori di vitture anu annunziatu in l'ultime settimane chì furnisceranu a tecnulugia di carica Tesla per i so veiculi elettrici in u futuru.
Robert Barrosa, presidente è CEO di Electrify America, hà dettu: "Dapoi u so principiu, ci focalizemu nantu à custruisce una rete di carica ultra-rapida inclusiva è aperta per prumove a popularità di i veiculi elettrici"."Asperemu di cuntinuà à sustene i standard di l'industria per migliurà l'interoperabilità di i veiculi è simplificà a carica publica".
Ùn hè micca tuttu.Si dice chì a cumpagnia madre Volkswagen hè ancu negoziatu cù Tesla per furnisce u disignu di carica di Tesla per i so veiculi elettrici in i Stati Uniti.Volkswagen hà dettu à Reuters: "Volkswagen Group è e so marche stanu attualmente evaluendu l'implementazione di u Tesla North American Charging Standard (NACS) per i so clienti nordamericani".
Ancu s'è Volkswagen hè sempre pisendu l'opzione per evità di perde i clienti americani, Polestar hà cunfirmatu sta mossa.A filiale di Volvo serà "equipata per difettu cù porti di carica NACS" per tutte e vitture novi.Inoltre, u fabricatore di vitture liberarà l'adattatori NACS da a mità di u 2024 per permette à i so cunduttori di accede à a reta di super carica di Tesla.U fabricatore di vitture hà dettu: "In u futuru, i veiculi Polestar equipati di NACS seranu equipati di adattatori CCS per mantene a cumpatibilità cù l'infrastruttura di ricarica rapida publica CCS esistente in l'America di u Nordu".
Questu ùn hè micca surprisante, perchè a cumpagnia parentale Volvo hà annunziatu chì furnisce ancu vitture equipate di tappi NACS per i so vitture da 2025. I pruduttori di l'auto Ford, General Motors è Rivian anu righjuntu pocu tempu accordu simili.
Thomas Ingenlath, CEO di Polestar, hà dettu: "Rendemu tributu à u travagliu pionieri di Tesla per accelerà l'adopzione è a popularizazione di i veiculi elettrici, è simu felici di vede a reta di super carica messa in usu in questu modu.


Tempu di post: Jul-01-2023