page_head_bg

News

Fibra ottica Ethernet hè quì

Hè un fattu indiscutibile chì l'ottica hè largamente usata in l'automobile.I dispositi ottici fiuriscenu in ogni locu in vitture è guidanu u futuru.Ch'ella sia illuminazione di vittura, illuminazione ambientale interna, imaging otticu, LiDAR, o rete di fibra ottica.

 

IMG_5896-

Per velocità più elevate, e vitture necessitanu a trasmissione di dati da u ramu à a fisica ottica.A causa di a so cumpatibilità elettromagnetica ineguagliabile, affidabilità è prezzu bassu, a connettività Ethernet ottica risolve perfettamente l'interferenza elettromagnetica è e diverse sfide di i veiculi:

 

 

EMC: A fibra ottica hè essenzialmente libera da interferenze elettromagnetiche è ùn emette micca interferenze, risparmiendu cusì assai tempu è costi di sviluppu supplementari.

 

 

Temperature: I cavi in ​​fibra ottica ponu sustene una gamma di temperatura estrema da -40 º C à + 125 º C per u funziunamentu ambientale.

 

 

Cunsumu d'energia: I canali più simplici permettenu un cunsumu di energia più bassu cà u ramu, grazie à un DSP / equalizazione più simplice è senza bisognu di annullamentu di l'eco.

 

 

Affidabilità/Durabilità: A selezzione di a lunghezza d'onda di 980 nm allinea l'equipaggiu VCSEL cù l'affidabilità è a vita di l'automobile.

 

 

Connettori in linea: A causa di l'assenza di schermatura, i connettori sò più chjuchi è più robusti meccanicamente.

 

 

Power overhead: Paragunatu à u ramu, finu à 4 connettori inline cù una velocità di 25 Gb/s2 è 2 connettori inline cù una velocità di 50 Gb/s ponu esse inseriti nantu à una lunghezza di 40 metri.Solu 2 connettori inline ponu esse inseriti cù rame, cù una lunghezza massima di 11 m è 25 Gb/s.

 

 

Efficacia di u costu: U diametru più bassu di a fibra OM3 pò ottene benefici di costu significativi.In cuntrastu, i nuclei di copper shielded differential pair (SDP) di 25GBASE-T1 sò AWG 26 (0.14 mm2) è AWG 24 (0.22 mm2).Comu riferimentu, u core di u cable Cat6A hè di solitu AWG 23.


Tempu di Postu: Aug-07-2023